Článek
"Upozorňujeme naše zákazníky a všechny ostatní uživatele, aby na danou zprávu neodpovídali a nepokoušeli se klikat na odkazy. Česká pošta není autorem těchto zpráv, její logo, byť ve staré verzi, je použito neoprávněně a v tuto chvíli podnikáme veškeré kroky, abychom zobrazování této zprávy spojené se jménem České pošty zabránili," uvedl mluvčí Matyáš Vitík.
Skutečné, pravé e-maily České pošty s informacemi o zásilkách jsou podle mluvčího odesílané ze schránky ceskaposta@cpost.cz.
Dalším trikem podvodníků, jak poškodit Českou poštu a její zákazníky, je fiktivní soutěž o mobilní telefony. Formou reklamy v barvách České pošty se tento podvod zobrazuje uživatelům sociální sítě Facebook a aplikací FB Messenger či WhatsApp. Podvodná hra se projevuje i formou zpoplatněné SMS, která vyjde na 50 Kč i více.