Článek
Streamovací odvětví se potýká se sníženým přírůstkem nových předplatitelů, jelikož lidé omezují své výdaje v důsledku zhoršující se ekonomické situace a netráví doma tolik času jako v době protikornavirových omezení.
Diskuze o možnosti začlenění reklam do vysílání probíhají podle deníku WSJ v Amazonu tak již několik týdnů.
Streamovací platformy v Česku netáhnou tolik jako ve zbytku Evropy
K podobnému kroku přistoupil již loni v listopadu například Netflix. Minulý měsíc se ukázalo, že o předplatné s reklamou mají lidé skutečně zájem. Na prezentaci pro reklamní partnery totiž zástupci společnosti prozradili, že tuto nabídku využívá už pět milionů lidí.
Za půl roku tak levnější předplatné přilákalo rekordní množství lidí. Pět milionů je velmi vysoké číslo obzvláště s přihlédnutím k tomu, že Netflix s reklamou je nabízen pouze na vybraných trzích. Dohromady jich je 12 a patří mezi ně například i Spojené státy, připomněla agentura Reuters.
Díky reklamě zákazníci ušetří, za streamovací službu měsíčně zaplatí sedm dolarů (153 Kč). Tarify bez reklamy startují v USA na ceně deseti dolarů (219 Kč). V Česku, kde zvýhodněná nabídka s reklamou chybí, se ceny předplatného pohybují od 199 do 319 Kč měsíčně.
Amazon Prime stojí v Česku 79 Kč. Za tuto sumu získáte přístup k filmům i seriálům a také možnost stahovat si obsah do svého mobilního zařízení pro případ, kdy budete offline.