Článek
TubeMogul umožňuje inzerentům prostřednictvím svého softwaru kupovat reklamní prostor ve videonahrávkách. Platforma pro nákup reklamy se stane součástí digitální marketingové divize Adobe, která nabízí podnikům nástroje k analyzování jejich působení na zákazníky a pro správu obsahu sociálních médií.
Adobe za jednu akcii TubeMogul nabídla 14 dolarů. To ve srovnání se středeční závěrečnou cenou akcií představuje zisk 82,5 procenta. Akcie TubeMogul od počátku letošního roku klesly o téměř 44 procent.
Reklamní technologické firmy jako TubeMogul, Rocket Fuel a Tremor Video čelí tvrdé konkurenci internetových inzertních gigantů, jako je Facebook a Google. Tyto firmy, stejně jako Twitter, v posledním roce sázejí na video, tedy formát, ve kterém jsou inzerenti ochotni platit příplatky za několik sekund soustředěné pozornosti uživatelů, napsala agentura Reuters.