Článek
Transakční terminály nabízejí celkem osm funkcí. Vedle příkazů k úhradě jsou to také například dobití kreditu mobilního telefonu, změnu PIN na kartě nebo zjištění zůstatku na účtu. Terminály jsou zatím v pilotním provozu v jedenácti pobočkách České spořitelny, do budoucna se uvažuje o instalaci i v dalších obchodních místech banky.
Transakční terminály skenují údaje ze spořitelních formulářů k příkazu k úhradě a dále z poštovních poukázek typu A České pošty. U dokladů SIPO České pošty, které mají čárový kód, klient přiloží kód ke čtečce na terminálu a údaje se okamžitě samy načtou.
Klient může detaily platebního příkazu také zadat přímo přes klávesnici. Číslo účtu příkazce klient zadávat nemusí, automaticky se totiž předvyplní číslo účtu vázané k platební kartě, kterou se klient v bankomatu identifikoval.
Denní limit bezhotovostního převodu pro jednoho klienta je 199 999 korun.