Hlavní obsah

Značka prádla Victoria’s Secret mění majitele

Společnost L Brands prodá kontrolní podíl v divizi spodního prádla Victoria's Secret investiční společnosti Sycamore Partners. Dohoda tím ohodnocuje Victoria's Secret na 1,1 miliardy dolarů (25,5 miliardy Kč), informovala ve čtvrtek agentura Reuters.

Foto: Profimedia.cz

Přehlídka prádla Victoria's Secret

Článek

L Brands se chce nadále věnovat své hlavní značce Bath & Body Works.

Sycamore bude vlastnit v prodejci spodního prádla podíl 55 procent, zatímco L Brands si ponechá zbývajících 45 procent.

Transakce přichází po období skandálů a v době, kdy se firma potýká s poklesem prodeje, zejména kvůli růstu konkurence a změnám spotřebitelských preferencí.

Victoria's Secret má stovky obchodů a loni měla tržby zhruba sedm miliard USD. Ve čtvrtém čtvrtletí, které zahrnuje důležitou předvánoční nákupní sezonu, se ale tržby v obchodech otevřených nejméně rok snížily o deset procent.

Andílci dostali stopku. Módní přehlídka Victoria's Secret se letos konat nebude

Móda a kosmetika

Značka Victoria's Secret je také stále spojena s podprsenkami s takzvaným push-up efektem, na které se roky zaměřovala. Nyní však ztrácí na úkor konkurentů, kteří své produkty uvádějí na trh jako pohodlné a zdravější pro tělo. Firmě ublížil také přesun spotřebitelů k nákupům přes internet, upozornila agentura Bloomberg.

Loni značku Victoria's Secret opustil kontroverzní marketingový ředitel Ed Razek. Tento dlouholetý vrcholový manažer L Brands čelil obvinění modelek z nevhodného chování a sexuálního obtěžování.

Stále však není jisté, jaký byl vztah zakladatele L Brands Leslieho Wexnera s finančníkem Jeffreyem Epsteinem, obviněným ze sexuálního obtěžování. Firma ve čtvrtek také oznámila, že dvaaosmdesátiletý Wexner po dokončení transakce odstoupí.

Související témata:

Výběr článků

Načítám