Článek
"Bylo nám vyčítáno, že jsme postupovali rychleji, než povolují technologické postupy," řekl Polák. Pochybení se podle něj týkalo bourání podpěr. Dodal, že se Metrostav domnívá, že důvodů vedoucích k havárii bylo více.
Dušan Havel z Českého báňského úřadu sdělil, že rozhodnutí ještě nenabylo právní moci. Nechce se k němu proto ještě vyjadřovat.
Podle Hrdiny nyní bude možné znovu zahájit práce na ražbě posledních 150 metrů, které k dokončení tunelu zbývají. Polák dodal, že firma má povolenu ražbu v jižním tunelu. V pondělí chce předat báňskému úřadu poslední podklady se žádostí o ražbu v severní části, kde se tunel propadl.
Tunel Blanka se během stavby propadl už třikrát. Dvakrát vznikl kráter ve Stromovce, naposledy se půda propadla u ministerstva kultury v Praze 6. Případ vyšetřuje i policie.