Článek
Automobilka chce dosáhnout zvýšení ziskovosti a efektivity distribuční sítě, uvedl ředitel odbytu hlavní značky Volkswagen Jürgen Stackmann s tím, že cílem je zvýšit návratnost z jednoho na dvě procenta na distributora. V současné době evropskou síť koncernu tvoří zhruba tři tisíce distributorů.
Volkswagen v září 2015 zasáhla emisní aféra, jejíž následky firma pociťuje a řeší dosud. Vypukla v září 2015, když americká Agentura pro životní prostředí obvinila koncern Volkswagen, že jeho dieselové motory obcházejí měření emisí. [celá zpráva]
Kromě hlavní značky Volkswagen se aféra týkala mimo jiné i dceřiné značky Audi. Naposledy v září skončil jeden ze zaměstnanců Audi ve vyšetřovací vazbě. [celá zpráva]
S Američany se Volkswagen na začátku letošního roku domluvil na urovnání sporu. V rámci dohody musí automobilka přiznat vinu ohledně porušení některých ustanovení amerického práva a zaplatit 4,3 miliardy dolarů (zhruba 111 miliard korun). [celá zpráva]