Článek
Vozidlo s pancéřovou kabinou je vhodné k bojovému nasazení, na průzkumné mise a hlídkování.
„Jedná se o vozidla, která nabízejí plnou kompatibilitu se standardy NATO, vyhovují potřebám ozbrojených sil Slovenské republiky a umožňují efektivní nasazení v zahraničních misích i při ochraně území Slovenské republiky,“ uvedl generální ředitel společnosti Tatra Defence Slovakia Michal Baláž.
Trenčín, to jsou nejen Římané, studna lásky nebo tajná chodba

Nákladní vozy Tatra mají na Slovensku dlouholetou tradici ještě z dob Československa. Na Slovensku se Tatry v minulosti i vyráběly, v Bánovcích nad Bebravou na západě Slovenska, ale výroba v 90. letech skončila. Nyní jsou některé komponenty dováženy z Tatry Kopřivnice, některé jsou vyráběny přímo v Trenčíně.
Slovenský ministr obrany Jaroslav Naď řekl, že jeho úřad připravuje velkou soutěž na nákup nákladních vozů.
„Budeme potřebovat více než 1500 nákladních vozidel různých druhů. Komunikujeme nejen se společností Tatra o tom, jak na jedné straně zajistit vozidla, která potřebujeme, a na druhé straně, aby z toho náš stát a občané získali nějaké výhody,” řekl Naď.