Článek
Firma, která patří do holdingu Czechoslovak Group, na místě otevřela už svůj druhý hangár. „V původním hangáru jsme byli kapacitně na maximu a požadavky od zákazníků byli stále větší,“ zdůvodnil rozšíření generální ředitel společnosti Vladimír Stulančák.
Hangár disponuje nejen velkou plochou pro opravované letadla, ale i skladem, kompozitní dílnou, lakovnou s dvěma lakovacími boxy a sušicími pecemi i interiérovou dílnou, v níž se opravuje čalounění, koberce, tapety či linolea z interiéru letadel.
Babiš: Základna USA u Ostravy nebude
Job Air Technic má 330 lidí zaměstnanců, kvůli zvýšení kapacity opravny letadel plánuje nabrat dalších více než 100 lidí, hledá však kvalifikované pracovníky.
„Chtěli bychom i víc, a máme dvě cesty, jak je získat. Buď brát lidi z trhu, který je však velmi limitovaný, nebo si je vychovávat sami,“ uvedl ředitel s tím, že výchova pracovníka je ale dlouhodobější proces.
„Pokud člověk absolvuje školu se zaměřením na letectví, tak potřebuje ještě minimálně tři roky, aby mohl dostat licenci a pracovat samostatně,“ popsal.
Ostravské letiště spojí s Varšavou polská společnost LOT
Ředitel přiznal, že firma hledá zaměstnance i v zahraničí. „Nábory děláme ve všech zemích na východ od nás a v poslední době jsme se soustředili i na Filipíny,“ prozradil Stulančák a dodal, že právě z Filipín by mělo během několika měsíců dorazit 18 nových pracovníků.