Hlavní obsah

Unilever v Česku zvýšil zisk o 60 procent na 147 milionů

Potravinářský a drogistický koncern Unilever v Česku loni zvýšil zisk o 60 procent na 147 milionů korun. Česká odnož Unileveru to uvedla ve výroční zprávě umístěné ve Sbírce listin.

Foto: Hannah Mckay, Reuters

Budova ústředí společnosti Unilever v Londýně.

Článek

Firma, která na českém trhu prodává zboží pod značkami Hellmann’s, Algida, Rexona nebo Signal, také zaznamenala nárůst tržeb o 5,3 procenta na 3,89 miliardy korun.

Loni v červenci firma prodala část se značkami Rama, Flora, Bertolli, Perla nebo Hera společnosti Upfield.

Burger s náhražkou masa dorazil už i do českých fastfoodů

Ekonomika

Unilever ČR loni v průměru zaměstnával 249 lidí a 15 členů vedení společnosti, předloni bylo zaměstnanců 260 a 15 manažerů. Jde o českou odnož nadnárodního britsko-nizozemského koncernu Unilever.

Ten zhruba před rokem koupil nizozemskou společnost The Vegetarian Butcher (v překladu „vegetariánský řezník“), která v Evropě dodává bezmasé „karbanátky“ pro sendviče fastfoodového řetězce Burger King.

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám