Článek
Tržby z prodeje reklamního prostoru na internetu a předplatného služby Voyo loni stouply o 80 procent na 614 milionů korun. Příjmy z prodeje reklamních sdělení se pak zvýšily o 28 procent na 787 milionů Kč.
Skupina programů Novy loni dosáhla v divácké skupině 15 až 54 let sledovanosti v hlavním vysílacím čase přes 36 procent, což je nejvíce na trhu. První pozici si u mladších diváků udržela i v celodenní sledovanosti.
Nejsledovanější seriál Policie Modrava
Zpravodajské Televizní noviny měly celoroční zásah (počet diváků, kteří alespoň tři minuty kontinuálně sledovali daný pořad) ve skupině diváků starších čtyř let přes 8,1 milionu. Nejsledovanějším formátem byl seriál Policie Modrava, konkrétně jeho čtvrtá řada.
Internetová videoplatforma Voyo loni překonala hranici půl milionu předplatitelů v ČR a na Slovensku. Uživatelé trávili na Voyo průměrně 12 hodin týdně. Měsíční zásah aplikace HbbTV pro chytré televize byl 2,4 milionu diváků měsíčně.
V letošním roce je pro Novu hlavní prioritou udržení vedoucí pozice v podílu na sledovanosti v cílové divácké skupině 15 až 54 let. Dále chce investovat do digitálního rozvoje a streamovací služby Voyo.
Skupina TV Nova má volně šířené stanice Nova, Nova Cinema, Nova Action, Nova Fun, Nova Lady a Nova Gold a prémiové stanice Nova Sport 1 až 4. Od konce roku 2020 Novu vlastní investiční skupina PPF, která ji koupila od CME.