Článek
Odhadovaný zisk celé akce je 2,2 miliardy dolarů (přes 52 miliard korun).
V USA návštěvníci jednoho koncertu na turné utratili přibližně tolik co fanoušci amerického fotbalu za finálový zápas Super Bowl, průměrně 1300 dolarů (31 tisíc korun) za vstupenky, cestování, stravu a zboží. Super Bowl je ale jen jeden zápas, zatímco turné Swift navštívilo v zemi během 62 večerů dvacet tři měst.
Fanoušci zpěvačky, známí jako swifties, podle odhadu společnosti Question Pro utratili jen v USA přibližně pět miliard dolarů (120 miliard korun).
Na Taylor Swift musí brát ohled i britská centrální banka
Díky přílivu návštěvníků koncertů se zvýšila návštěvnost center měst a obsazenost hotelů a fanoušci si často prodloužili pobyty ve městech, kde se konalo více koncertů.
„To mělo zásadní dopad na místní turistický průmysl a centra měst, která se stále vzpamatovávají z následků pandemie,“ uvedlo Kalifornské centrum pro pracovní místa a ekonomiku.
Pittsburgh, který hostil dva koncerty, zaznamenal nejvyšší víkendovou obsazenost hotelů od pandemie a druhou nejvyšší v historii. Šest koncertů v Los Angeles zvýšilo místní zaměstnanost o 3300 lidí a příjmy o 160 milionů dolarů (3,8 miliardy korun).
Turné Eras bylo také přínosem pro přepravní společnosti. Lyft zaznamenal v městech hostících koncerty nárůst jízd o 8,2 procenta.