Článek
Celkový počet mobilních zákazníků se zvýšil o 0,4 procenta na šest miliónů. Z toho množství tarifních zákazníků vzrostlo o 2,5 procenta na 3,6 miliónu. Průměrný měsíční výnos na zákazníka se zvýšil o korunu na 254 korun.
Zákazníci v průměru protelefonovali 156 minut, tedy o 0,6 procenta více než ve stejném období předchozího roku. Objem přenesených dat se zvýšil o 95 procent na 22,8 tisíce terabytů.
„Prvních devět měsíců tohoto roku přineslo nárůst nejen v mobilním segmentu, ale také v oblasti pevných služeb. Navíc jsme dosáhli dvouciferného růstu i v oblasti informačních technologií. Naši zákazníci také velmi příznivě reagovali na nabídku T-Mobile TV, již jsme spustili v květnu tohoto roku,” uvedl generální ředitel Milan Vašina.
T-Mobile na českém trhu působí dvacet let. Patří do mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom.