Hlavní obsah

T-Mobile zvýšil zisk i počet klientů, zůstává jedničkou

PRAHA

O 48 procent na 1,79 miliardy korun zvýšil v 1. čtvrtletí tohoto roku mobilní operátor T-Mobile svůj čistý zisk. V tomto období získal 60 tisíc nových zákazníků. Celkový počet dosáhl 5,1 miliónu. T-Mobile tak v Česku uhájil pozici jedničky na trhu podle počtu zákazníků.

Článek

Tržby T-Mobilu vzrostly o osm procent na 7,4 miliardy Kč, uvedla firma v tiskové zprávě. Počet lukrativnějších tarifních zákazníků v 1. čtvrtletí meziročně zvýšil o 41 procent na 1,9 miliónu. Právě zaměření na tarifní klienty se podle vedení firmy odrazilo v růstu tržeb a zisku. Průměrný příjem na zákazníka stagnoval na 469 Kč měsíčně.

Konkurenční O2 zvýšila celkový počet zákazníků meziročně o 3,1 procenta na 4,84 miliónu. Počet tarifních klientů vzrostl o pětinu na 1,97 miliónu. Výnosy z mobilního podnikání vzrostly o 4,8 procenta na 7,6 miliardy korun. Vodafone zatím výsledky neoznámil.

"V nadcházejících měsících budeme pokračovat ve strategii zaměřené na nabídky pro specifické skupiny zákazníků," uvedl generální ředitel Roland Mahler s tím, že se firma zaměří na služby, jako je volání po třetí minutě bez hovorného nebo rozšíření roamingového programu Cestovatel.

Související témata:

Výběr článků

Načítám