Článek
Staropramen sází na dlouhodobý trend zvyšující se domácí spotřeby piva prodaného v obchodní síti, na úkor točeného v hospodách a v restauracích. "Protože si lidé stále častěji pivo vychutnávají doma, rozhodli jsme se, že jim pro tyto příležitosti nabídneme naše unikátní pivo v unikátní lahvi," řekl generální ředitel společnosti Pivovary Staropramen Zbyněk Kovář
Podle Barvíka jde o nejvýznamnější změnu vizuální podoby značky od roku 2006, kdy byl Staropramen prvním velkým hráčem na trhu s novým typem lahve, tzv. long neck typem, která nahradila do té doby používané unifikované NRW lahve.
Kompletní výměna všech půllitrových skleněných lahví piv Staropramen bude probíhat v následujících týdnech podle toho, jak se současné lahve budou vracet z trhu od spotřebitelů zpět. "Očekáváme, že naprostá většina současných lahví bude těmi novými nahrazena během následujících dvou měsíců," odhaduje ředitel logistiky společnosti Pivovary Staropramen Pavel Sysel.
Pivovary Staropramen jsou od roku 2009 součástí středoevropské pivovarské skupiny StarBev. Pivo ze Staropramenu se exportuje do více než 35 zemí na světě.