Článek
Zklamaní zákazníci si některé případy zaznamenali na mobil a video pak umístili na sociální sítě, upozornila stanice BBC. Na jednom z nich se stále více frustrovaná žena u automatické hlasové obsluhy domáhá toho, že chce karamelovou zmrzlinu. Pokaždé však dostane jen několik balení másla navrch.
V jiném snímku si nakupující stěžuje, že mu zaměnili objednávku s někým jiným. Výsledkem je nevyžádaných devět čajů k zaplacení.
Další populární video na sítích zachycuje dvojici dobře se bavících zákazníků, jimž automat objednává další a další kuřecí kousky za stovky dolarů. Pomyslnou třešničkou na dortu pak byla slanina na zmrzlině místo sladkého posypu, o níž informoval list The New York Post.
@typical_redhead_ I thought TikTok would appreciate this 💀 #fyp #foryou #foryoupage #comedy #fail
♬ Monkeys Spinning Monkeys - Kevin MacLeod & Kevin The Monkey
„McDonald's se po důkladném zvážení rozhodl ukončit pro tento rok globální partnerství se společností IBM u systému automatizované objednávky,“ ohlásil řetězec. Dodal však, že systém jednou bude součástí jeho provozu.
Firma ohlásila záměr zavést nový mechanismus před pěti lety. Zatím ho zkoušela ve více než stovce restauracích ve Spojených státech.
Podobnou službu chystají i další řetězce. Například Wendy’s, který by rád expandoval i do Česka, kvůli tomu před rokem rozšířil svou spolupráci s Googlem.