Článek
"Naše vozy se nebudou ochuzovat. Když jsme vyndali ze Superbu deštník, tak jsme ho zase rychle vrátili. Náš Superb musí mít pohodlná madla, deštník a velký kufr. To si nenecháme nikým vzít," uvedl Vahland. Přibližně před měsícem se totiž objevila zpráva, že koncern Volkswagen (VW) nařídil Škodovce omezovat výbavu. [celá zpráva]
Vybavení škodovek mělo být chudší než výbava volkswagenů, zákazníci totiž začali dávat přednost levnějším škodovkám se stejnou výbavou, jakou mají dražší volkswageny.
V obdobném duchu jako Vahland se vyjádřil před nedávnem i předseda představenstva VW Martin Winterkorn. "Dá se však předpokládat, že vlajkové lodi firmy mohou být jinak vybavené. Rozhodně však tyto vozy nebudou nijak ochuzené a už vůbec ne v horší kvalitě," řekl Winterkorn odborářům.
Podle Vahlanda by Škoda Auto chtěla v Číně do budoucna vyrábět půl miliónu aut ročně. Vahland na setkání podnikové rady s odboráři řekl, že Číňané mají zájem o dražší prostorná auta plná chromu, lesku a výbavy, se kterými se mohou chlubit. „Tento trh se bude stále zvyšovat a bylo by něco špatného, kdybychom se na tom nepodíleli. Máme v Číně co nabídnout a věřím, že tam v budoucnu budeme vyrábět na 500 tisíc vozů ročně,“ uvedl Vahland.