Článek
„Nové vystupování značky a podstatně modernizované logo opticky podtrhují optimistickou náladu společnosti. Po úspěšném rozvoji v uplynulých 20 letech a po nejlepším prodejním výsledku v dějinách dosaženém v roce 2010, chce automobilka do roku 2018 své prodeje minimálně zdvojnásobit,“ informovala automobilka.
Pokud jde o nové logo okřídleného šípu, je větší a tím i lépe viditelné. Odstín zeleného okřídleného šípu se mění z dosavadní „přírodní zelené” na svěží zelenou „ŠKODA green”. Vnější části pak zdobí chromový vzhled.
Na vozech, které Škoda nabízí zákazníkům, se nové logo objeví až příští rok. Nebude jej mít ani malý rodinný vůz, který firma hodlá uvést letos na podzim. Nový firemní design by se měl postupně začít objevovat u prodejců Škody. Nový vzhled by měly mít všechny nově otevírané autosalony. U těch stávajících bude záležet na vlastnících, kdy se rozhodnou do změny investovat. Prvním autosalonem v novém kabátě má být ještě letos otevíraná prodejna ve švýcarském Curychu.
Škoda ohlašuje expanzi
Největší česká automobilka pošesté v historii mění své logo. Nejdůležitější změna proběhla na hlavní části loga, totiž okřídleném šípu. Ten je v novém provedení podstatně větší. Odstín zeleného okřídleného šípu se změnil z dosavadní „přírodní zelené” na světlejší zelenou. Vnější části nového loga zdobí chromový vzhled.
Minulé černo-zelené provedení loga používala Škoda Auto od roku 1999. Předchozí firemní znak s okřídleným šípem, který měl modro-bílou barvu, mladoboleslavská automobilka používala od roku 1926.
Mladoboleslavská automobilka prodala za únor přes 130 tisíc vozů, což znamená meziroční nárůst o 23 procent, jak uvedl její šéf Winfried Vahland.
Škodovka se do budoucna zaměří na posílení svých aktivit nejen v Evropě, ale také na trzích Číny, Indie a Ruska. Podle Vahlanda připravuje nejmasivnější modelovou a růstovou ofenzivu v dosavadní historii.