Článek
Informaci ve čtvrtek přinesl týdeník Škodovácký odborář. Firma už má maketu vozu.
Novinka je zatím zahalena tajemstvím. Jeho model byl představen na nedávném setkání šéfa Volkswagenu Martina Winterkorna s managementem Škody. "Ten vůz vypadá velmi dobře, i když šlo zatím jen o maketu. Jeho největší předností bude nízká cena," uvedl v týdeníku šéf škodováckých odborů Jaroslav Povšík.
Šance pro Vrchlabí
Auto by se údajně mohlo vyrábět ve Vrchlabí, které je momentálně nejméně vytíženým závodem firmy, vyrábí se tam jen Octavia Tour. O budoucnosti tohoto závodu se diskutovalo zvláště poté, co mu nebyla přidělena výroba jiného koncernového auta - malého rodinného vozu Up!, který se bude vyrábět v Bratislavě. Odtamtud se naopak do Vrchlabí přesune výroba Octavií. V závodě nyní pracuje asi 1000 lidí.
Auto by se údajně mohlo vyrábět ve Vrchlabí, které je momentálně nejméně vytíženým závodem firmy, vyrábí se tam jen Octavia Tour. O budoucnosti tohoto závodu se diskutovalo zvláště poté, co mu nebyla přidělena výroba jiného koncernového auta - malého rodinného vozu Up!, který se bude vyrábět v Bratislavě. Odtamtud se naopak do Vrchlabí přesune výroba Octavií. V závodě nyní pracuje asi 1000 lidí.
Auto by se údajně mohlo vyrábět ve Vrchlabí, které je momentálně nejméně vytíženým závodem firmy, vyrábí se tam jen Octavia Tour. O budoucnosti tohoto závodu se diskutovalo zvláště poté, co mu nebyla přidělena výroba jiného koncernového auta - malého rodinného vozu Up!, který se bude vyrábět v Bratislavě. Odtamtud se naopak do Vrchlabí přesune výroba Octavií. V závodě nyní pracuje asi 1000 lidí. Týdeník také poodhaluje výrobní cíle firmy v letošním roce, na setkání s podnikovou radou je představil šéf Škody Reinhard Jung. Firma chce celý rok vyrábět 800 fabií denně, zvyšovat se budou výrobní kapacity Superbu combi a připravuje se také náběh výroby faceliftované fabie a roomsteru. Firma právě u Fabie plánuje také novinky, jako například krátkou Fabii Scout nebo Fabii RS.
Auto by se údajně mohlo vyrábět ve Vrchlabí, které je momentálně nejméně vytíženým závodem firmy, vyrábí se tam jen Octavia Tour. O budoucnosti tohoto závodu se diskutovalo zvláště poté, co mu nebyla přidělena výroba jiného koncernového auta - malého rodinného vozu Up!, který se bude vyrábět v Bratislavě. Odtamtud se naopak do Vrchlabí přesune výroba Octavií. V závodě nyní pracuje asi 1000 lidí. Týdeník také poodhaluje výrobní cíle firmy v letošním roce, na setkání s podnikovou radou je představil šéf Škody Reinhard Jung. Firma chce celý rok vyrábět 800 fabií denně, zvyšovat se budou výrobní kapacity Superbu combi a připravuje se také náběh výroby faceliftované fabie a roomsteru. Firma právě u Fabie plánuje také novinky, jako například krátkou Fabii Scout nebo Fabii RS.
Největší česká automobilka v loňském roce prodala na všech světových trzích dohromady 684 226 vozů, o 1,4 procenta více než v roce 2008. Nejprodávanějším modelem firmy se stala Škoda Octavia, která těsně předstihla model fabii. Hospodářské výsledky firma sdělí až na konci března, Povšík však již v jednom z minulých vydání Škodováckého odboráře naznačil, že nebudou příliš optimistické.