Článek
Automobilka do Prahy přesunuje divize prodej, marketing, poprodejní služby a rozvoj obchodní sítě. Do poloviny předposledního patra nové výškové budovy se 60 zaměstnanců nastěhuje tento týden. V Mladé Boleslavi tak zůstane zákaznické centrum a zázemí programu Škoda plus nabízející ojeté vozy.
Cílem přesunu sídla je podle něj přiblížení se zákazníkům, partnerům i státní správě. Na hlavní město připadá zhruba 35 procent z tuzemského prodeje. Automobilka na domácím trhu za prvních deset letošních měsíců prodala o 3,2 procenta vozů meziročně více, celkem 49 400 aut.
Pracoviště se od prosince mění pro šest desítek zaměstnanců Škody. O změně věděli dostatečně dlouho dopředu, mohli se tedy případně přestěhovat. Pro ty, kteří zůstali v Mladé Boleslavi, firma zajistila autobusovou dopravu, uvedl Vítek Pelc z tiskového oddělení.