Hlavní obsah

Škoda chce být víc v centru dění, část vedení se stěhuje do Prahy

Praha

Vedení automobilky Škoda Auto Česká republika stěhuje čtyři ze svých divizí z Mladé Boleslavi do Prahy. Přesunou se do nového sídla v pražské Michli. Nové sídlo prodeje i marketingu má značce přinést posílení postavení na českém trhu, řekl při jeho slavnostním otevření šéf Škoda Auto ČR Petr Pečenka.

Foto: ČTK

Nově otevřené kancelářské prostory společnosti Škoda Auto v budově Filadelfie BB Centra v Praze 4

Článek

Automobilka do Prahy přesunuje divize prodej, marketing, poprodejní služby a rozvoj obchodní sítě. Do poloviny předposledního patra nové výškové budovy se 60 zaměstnanců nastěhuje tento týden. V Mladé Boleslavi tak zůstane zákaznické centrum a zázemí programu Škoda plus nabízející ojeté vozy.

Cílem přesunu sídla je podle něj přiblížení se zákazníkům, partnerům i státní správě. Na hlavní město připadá zhruba 35 procent z tuzemského prodeje. Automobilka na domácím trhu za prvních deset letošních měsíců prodala o 3,2 procenta vozů meziročně více, celkem 49 400 aut.

Pracoviště se od prosince mění pro šest desítek zaměstnanců Škody. O změně věděli dostatečně dlouho dopředu, mohli se tedy případně přestěhovat. Pro ty, kteří zůstali v Mladé Boleslavi, firma zajistila autobusovou dopravu, uvedl Vítek Pelc z tiskového oddělení.

Související témata:

Výběr článků

Načítám