Hlavní obsah

Škoda Auto prodala méně aut než obvykle

PRAHA

Tuzemský prodej největšího hráče na automobilovém trhu, mladoboleslavské Škody Auto, klesl za první tři měsíce o 10,4 procenta na 16 006 aut.

Článek

Prodej aut se značkou Škoda představuje tržní podíl 46,8 procenta. Celkový prodej nových osobních vozů stagnoval na úrovni 34 206 automobilů, sdělil Svaz dovozců automobilů.

Za domácí Škodou následovala v počtu prodejů značka Peugeot s 2088 prodanými vozy, Volkswagen, který prodal o 66 vozů méně, Renault s odbytem 1827 automobilů a pátý Opel s 1638 prodanými vozy.

Prodej lehkých užitkových automobilů klesl o 1,6 procenta na 3400 vozů. Nejprodávanější značkou byl Ford se 792 prodanými vozy, následoval Volkswagen s 553 vozy a Renault, který prodal 293 lehkých užitkových automobilů.

Související články

Majiteli Škody Auto se letos nedaří

Největší evropská automobilka Volkswagen (VW), do níž patří i automobilka Škoda, sice loni hrubým ziskem 3,99 miliardy eur splnila vlastní cíl, hospodaření...

Škoda Superb vyhrála oceněna techniky

Automobil Škoda Superb zvítězil v kategorii techniků v evropské automobilové anketě Auto 1. Anketu každoročně vyhlašuje skupina motoristických magazínů....

Výběr článků

Načítám