Hlavní obsah

Seznam.cz loni zvýšil tržby na 4,7 miliardy korun

Novinky, bož

Společnost Seznam.cz v loňském roce navýšila tržby meziročně o 4,7 procenta na 4,69 miliardy korun. Společnost to oznámila v úterý. Nejvíce se na nárůstu tržeb podílel reklamní systém Sklik. Zisk před zdaněním dosáhl 1,4 miliardy korun.

Foto: Seznam.cz

Seznam.cz

Článek

„Rok 2019 jsme zasvětili zejména domovské stránce a s tím související personalizaci obsahu pro naše uživatele. Velké mediální domy i menší vydavatelé mají enormní zájem o umístění svých článků v našem nekonečném feedu, o čemž svědčí i počet partnerských webů, kterých je dnes kolem tří stovek,“ uvedl ředitel Seznam.cz pro exekutivu a komunikaci Pavel Zima.

„Počet prokliků z domovské stránky na obsah našich i partnerských webů se na konci roku 2019 zastavil na hodnotě 146 milionů měsíčně, což oproti předchozímu roku představuje navýšení o 17 procent,“ dodal.

Chystá se druhá část chytré karantény. Využije aplikace eRouška i Mapy.cz

Domácí

Produktových inovací se dočkaly Mapy.cz, které začaly spolupracovat s platformou Booking.com a chytrých telefonů Apple a podporují službu CarPlay.

Prohlížeč Seznam.cz využívá přes 1 500 000 unikátních uživatelů. Za loňský rok si jej do svých mobilů stáhlo více než 1 200 000 lidí.

V době nouzového stavu Seznam.cz zvýšil návštěvnost domovské stránky i jednotlivých obsahových služeb. Díky zapojení do trasování polohových dat uživatelů si více než půl milionu nových uživatelů stáhlo mobilní aplikaci Mapy.cz.

Související články

Seznam.cz zvýšil tržby na 4,5 miliardy

Společnosti Seznam.cz loni stouply meziročně tržby o 8,8 procenta na 4,48 miliardy korun. Zisk před zdaněním a úroky EBIT byl 1,6 miliardy korun, meziročně...

Výběr článků

Načítám