Článek
„Rok 2019 jsme zasvětili zejména domovské stránce a s tím související personalizaci obsahu pro naše uživatele. Velké mediální domy i menší vydavatelé mají enormní zájem o umístění svých článků v našem nekonečném feedu, o čemž svědčí i počet partnerských webů, kterých je dnes kolem tří stovek,“ uvedl ředitel Seznam.cz pro exekutivu a komunikaci Pavel Zima.
„Počet prokliků z domovské stránky na obsah našich i partnerských webů se na konci roku 2019 zastavil na hodnotě 146 milionů měsíčně, což oproti předchozímu roku představuje navýšení o 17 procent,“ dodal.
Chystá se druhá část chytré karantény. Využije aplikace eRouška i Mapy.cz
Produktových inovací se dočkaly Mapy.cz, které začaly spolupracovat s platformou Booking.com a chytrých telefonů Apple a podporují službu CarPlay.
Prohlížeč Seznam.cz využívá přes 1 500 000 unikátních uživatelů. Za loňský rok si jej do svých mobilů stáhlo více než 1 200 000 lidí.
V době nouzového stavu Seznam.cz zvýšil návštěvnost domovské stránky i jednotlivých obsahových služeb. Díky zapojení do trasování polohových dat uživatelů si více než půl milionu nových uživatelů stáhlo mobilní aplikaci Mapy.cz.