Hlavní obsah

Sendvičová franšíza Subway zvažuje svůj prodej

Americký fastfoodový řetězec Subway zvažuje prodej svého podniku. Transakce by mohla přesahovat částku 10 miliard dolarů (přes 223 miliard Kč). Informaci jako první přenesl server The Wall Street Journal (WSJ), potvrdily ji i zdroje agentury Reuters.

Foto: Thomas White, Reuters

Ilustrační foto.

Článek

Proces možného prodeje je v rané fázi, přičemž zájem se očekává jak ze strany korporátních společností, tak i soukromých investičních firem. Je ovšem také možné, že k dohodě nakonec nedojde, pokud nebude nabídka uspokojivá.

Oficiálně Subway svůj záměr prodeje nepotvrdil. „Jako soukromá společnost nekomentujeme vlastnickou strukturu a obchodní plány,“ řekl Reuters mluvčí franšízových restaurací prodávající sendviče či saláty.

Subway je jednou z největších světových fastfoodových značek. Celkem provozuje více než 37 tisíc restaurací ve více než 100 zemích. Vedení společnosti sídlí v americkém státě Connecticut a vlastní ji dvě rodiny, které ji před více než padesáti lety společně založily.

V České republice Subway provozuje 11 restaurací – po čtyřech má v Praze a Brně, dvě v Ostravě a jednu v Olomouci.

McDonald's odejde z Kazachstánu, nesehnal náhradu za ruské maso

Ekonomika
Související témata:

Výběr článků

Načítám