Článek
První obchod EasyFood byl otevřen v Park Royalu v severozápadním Londýně se sloganem: „Žádné drahé značky. Jen potraviny s poctivými cenami.“ Obchod přiznává „omezenou základní nabídku“. V prodeji není čerstvá zelenina, ovoce ani maso, zato olejovky, ananasové řezy nebo opečené fazole či těstoviny.
Za 25 pencí je například rajčatový protlak, čaj, sardinky, rýže a cukr či instantní nudle.
KOMENTÁŘ DNE:
Lyžařské Nagano - Nedá se nic dělat, dnešní komentář musí být sportovní, protože jedna mladá dáma přepsala lyžařské dějiny země. Čtěte zde >>
Před obchodem se ve středu po otevření kvůli velkému zájmu vytvořila fronta. Zaměstnanci proto museli zákazníky pouštět dovnitř po menších skupinách.
Stelios, který se věnuje dodávkám potravin přes charitu v Řecku a na Kypru, řekl: „Je to další způsob, jak může značka Easy sloužit chudším.“ Uvedl, že jde o obchodní pokus prodávat základní potraviny za 25 pencí nezaměstnaným nebo lidem s nízkými platy žijícími kolem Park Royalu. Do obchodu ale může přijít nakoupit kdokoli.
Podle expertů to vypadá, že Stelios chce podkopat pozici levných řetězců Lidl/Aldi a Poundland, uvedla televize Sky News. Tradiční samoobsluhy Tesco, Sainsbury’s Asda a Morrison’s mají pocit, že je cenová válka vytlačila z oblasti diskontů.
Stelios, který s rodinou drží 35 procent EasyJetu, oznámil plán na otevření levných potravin v roce 2013.