Článek
Cena jízdenky by se měla pohybovat od 410 jüanů do 1750 jüanů (1100 až 4600 Kč), v závislosti na rychlosti vlaku a přepravní třídě. Nejkratší doba přepravy na trati v délce 1318 kilometrů má být pět hodin, což je zhruba polovina současné doby. Nejdelší bude necelých osm hodin.
Zkušební provoz na nové železnici začal již 11. května. Slavnostní otevření se má konat 1. července, v den 90. výročí založení vládnoucí komunistické strany. Kvůli obavám o bezpečnost byla nejvyšší provozní rychlost vlaků snížena na 300 kilometrů za hodinu z původně plánovaných 350 kilometrů za hodinu.
Čína chce mít do konce roku 13 000 kilometrů vysokorychlostních tratí a do roku 2020 tuto délku zdvojnásobit. Již v současnosti má Čína největší síť vysokorychlostní železnice na světě.
Trať za 221 miliard jüanů (zhruba 575 miliard korun) se začala budovat v dubnu 2008 a původně měla být otevřena až v roce 2012. Spojení mezi oběma velkoměsty bude kromě toho i nadále obstarávat 136 běžných vlaků.