Článek
Společnosti pomohlo zmírnění proticovidových restrikcí v jednotlivých zemích, díky kterému mohla otevřít kamenné obchody. Dalším faktorem byl přetrvávající zájem o nákup zboží přes internet.
„Díky naším oceňovaným kolekcím, pokračující transformaci a skutečnosti, že trhy se postupně otevírají, zažíváme silné oživení,” doplnila generální ředitelka Helena Helmerssonová.
V Číně bojkotují H&M a Nike. Kvůli Ujgurům
Švédský podnik už dříve uvedl, že za tři měsíce do května tržby zvýšil o dvě třetiny na 47 miliard švédských korun (117,89 miliardy korun). Od 1. do 28. června stouply tržby v místních měnách o 25 procent. Za první dva červnové týdny byly tržby vyšší než v roce 2019, tedy před pandemií.
Společnost H byla založena v roce 1947 a je druhým největším módním řetězcem na světě za španělskou firmou Inditex. Kromě hlavní značky H vlastní i značky COS, Monki, Weekday, Cheap Monday, & Other Stories, H HOME, ARKET a Afound. Působí ve více než 70 zemích světa včetně České republiky.