Článek
Od pondělí jsou už veškeré finance klientů Equa bank jen v Raiffeisen bankovnictví, které si musí klient aktivovat. Celým procesem ho automaticky provede průvodce, který se spustí, když se klient pokusí přihlásit do aplikace Equa bank.
Migrací obou bank do jedné se zakončil celý proces, který začal minulý rok, když skupina Raiffeisenbank International (RBI) ohlásila koupi sta procent akcií Equa bank od fondu AnaCap Financial Partners.
Pro klienty Equa bank se toho kromě nového bankovnictví příliš nezmění. Například číslo účtu zůstává stejné, změní se jen kód banky.
„Od 14. 11. 2022 začne po dobu 6 měsíců platit souběžně jak původní kód banky 6100, tak i nově kód banky 5500. Bude tak dostatek času na případné změny, se kterými Vám navíc pomůžeme. Všechny platby i inkasa přesměrujeme automaticky,“ uvádí Raiffeisenbank na svých webových stránkách.
Vážení klineti, prosíme o trpělivost při volání na naši zákaznickou linku. V současnosti odbavujeme velký počet...
Posted by Raiffeisenbank on Monday, November 14, 2022
Zdali se migrace povedla bez větších problémů, zatím není jasné. Banka na svém facebookovém účtu v pondělí informovala o náporu na zákaznickou linku a klienty požádala o trpělivost. „V současnosti odbavujeme velký počet telefonátů nově příchozích klientů z Equa bank. Mrkněte se na naši webovou stránku, kde můžete nalézt odpovědi na vaše nejčastější dotazy,“ dodala.
Komentáře pod facebookovým příspěvkem se různí. Někteří lidé hlásí, že přechod do nového bankovnictví provedli hladce, jiní tvrdí, že mají s převedením problémy. Ozývají se také hlasy stěžující si na velkou odlišnost mezi mobilním bankovnictvím Equa bank a Raiffeisenbank.
Raiffeisenbank poskytuje v České republice bankovní služby od roku 1993 a její počet klientů v květnu tohoto roku přesahoval 820 tisíc. Equa bank měla přes půl milionu zákazníků.