Hlavní obsah

Proměna Oskara na Vodafone vyjde firmu na stovky miliónů

PRAHA

Proměna značky Oskar na Vodafone vyjde podle odborníků na reklamní trh společnost na stovky miliónů korun. Velkou část rozpočtu na přeměnu značky v řádech desítek miliónů spolkne reklamní kampaň, kterou firma spustila ve středu v souvislosti se změnou svého názvu.

Článek

Červená ruka Vodafonu se sloganem: "Teď to vezměte do vlastních rukou" ve středu tvořila titulní stranu čtyř zpravodajských deníků - Práva, Mladé fronty Dnes, Lidových novin a Hospodářských novin. Tato akce podle mediálních agentů stála až 20 miliónů korun.

Inzerát v podobě přebalu tištěného deníku se objevil naposledy loni v srpnu, když jiný mobilní operátor T-Mobile spustil "děkovací" kampaň v souvislosti s nabytou pozicí jedničky na trhu v počtu zákazníků podle počtu SIM karet. V minulosti podobný formát využila i Česká spořitelna a Eurotel.

Odborníci předpokládají, že kampaň Vodafonu kvůli změně názvu potrvá celý únor, takže náklady se mohou přiblížit až stovce miliónů korun. Samotná firma Vodafone náklady na přejmenování tají. Společnost nejenže spustila reklamní kampaň, ale v souvislosti se změnou názvu musí přejmenovat například firemní vozidla a svoje prodejny.

Související články

Oskar chce zlepšit přenositelnost čísel

Společnost Oskar Vodafone tvrdí, že současný systém přenositelnosti čísel mobilních telefonů není výhodný pro zákazníky. Firma požaduje u Českého...

Z Oskara od středy Vodafone

Už před devíti měsíci koupil Vodafone Oskara, tak dlouho mu trvalo, než se odhodlal změnit název z provinčního Oskara na světovou značku Vodafone. V květnu...

Výběr článků

Načítám