Článek
Červená ruka Vodafonu se sloganem: "Teď to vezměte do vlastních rukou" ve středu tvořila titulní stranu čtyř zpravodajských deníků - Práva, Mladé fronty Dnes, Lidových novin a Hospodářských novin. Tato akce podle mediálních agentů stála až 20 miliónů korun.
Inzerát v podobě přebalu tištěného deníku se objevil naposledy loni v srpnu, když jiný mobilní operátor T-Mobile spustil "děkovací" kampaň v souvislosti s nabytou pozicí jedničky na trhu v počtu zákazníků podle počtu SIM karet. V minulosti podobný formát využila i Česká spořitelna a Eurotel.
Odborníci předpokládají, že kampaň Vodafonu kvůli změně názvu potrvá celý únor, takže náklady se mohou přiblížit až stovce miliónů korun. Samotná firma Vodafone náklady na přejmenování tají. Společnost nejenže spustila reklamní kampaň, ale v souvislosti se změnou názvu musí přejmenovat například firemní vozidla a svoje prodejny.