Článek
Změna souvisí s už dříve oznámeným spojením firmy HP Tronic a slovenské společnosti NAY do společného holdingu. Zatímco značka Datart dosud spadala pod HP Tronic, značka Electro World pod NAY.
„Rebranding prodejen je dlouhodobý a náročný projekt z technického, časového i finančního hlediska, a proto jej realizujeme postupně. Vše probíhá za plného provozu, abychom zákazníky neomezili,“ uvedla Psotková.
Konkrétní termín sloučení značek neupřesnila. V první fázi spojení podle ní probíhá důkladná komunikace se zákazníky a je odborně proškolen personál prodejen i infolinek, aby mohl odpovídat na veškeré dotazy.
Inspekce rozdala pokuty za falešné slevy. Největší hříšník je Penny
Spojení HP Tronic a NAY povolily český Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) i slovenský Protimonopolný úrad (PMÚ). HP Tronic se sama nebo prostřednictvím svých dceřiných společností zabývá prodejem zejména elektroniky v kamenných obchodech a na internetu v České republice, na Slovensku, v Maďarsku, Polsku a Německu. Skupina působí také v cestovním ruchu a gastronomii.
Společnost NAY v minulosti vytvořila koncept velkoplošných prodejen pod registrovanou značkou NAY Elektrodom, který postupně rozšířila po celém Slovensku. V roce 2014 odkoupila síť prodejen Electro World na Slovensku a v České republice.