Článek
Nová prodejna nahradí v Paláci Euro na spodní části Václavského náměstí módní řetězec Promod a kasino. Plocha prodejny bude třikrát větší, než bývá u obchodů Foot Locker běžné.
„Prahu považujeme v rámci regionu středovýchodní Evropy za klíčovou lokalitu. Místní trh je stabilní a turistický ruch je dlouhodobě na vzestupu,” uvedl Martin Macháč, ředitel zodpovědný za nemovitosti ve Foot Locker Europe.
„Centrum Prahy se dlouhodobě profiluje jako nejatraktivnější retailová lokalita ve střední a východní Evropě. Důkazem je stále rostoucí zájem mezinárodních značek o prostory pražského centra, především o obchodní jednotky v ulicích Na Příkopě, Pařížské a na Václavském náměstí, které čeká v nadcházejících letech rozsáhlá revitalizace,” řekl Jan Kotrbáček z Cushman & Wakefield.
Značka Foot Locker vznikla v roce 1974. Má více než 800 obchodů v Evropě a přes 3000 celosvětově. Vedle kolekcí vyrobených výhradně pro vlastní značku prodává i značky jako například Nike, Adidas, Lacoste nebo Puma.