Článek
Podle ředitele společnosti Olivera Dlouhého mohla firma k tomuto kroku sáhnout díky zlepšování situace na trhu.
„Dopady pandemie na cestovní průmysl a naše zákazníky hluboce zasáhly Kiwi.com i mě,“ řekl Dlouhý.
„Tok refundací od aerolinek byl naprostým chaosem, a ačkoliv může být těžké zvenku porozumět situaci, ve které jsme se přes značné komplikace snažili tyto refundace vymoci, dělali jsme a stále děláme vše, co je v našich silách, abychom dostali zpět k zákazníkům, co jim náleží. Ne vždy je to ale možné,” dodal Dlouhý.
Návrat k normálu? Emirates pořizují další letouny A380
Podle dat, které má firma k dispozici, důvěra v cestování stoupá a zákazníci se vracejí. Na vrcholu pandemie bylo zrušeno 97 procent letů, loni v létě 32 procent a letos v létě čtyři procenta.
Pražské letiště v srpnu odbavilo téměř 700 tisíc cestujících, což je o 102 procent více než ve stejném měsíci loňského roku.
Ačkoliv jde o známku jistého oživení, oproti předkrizovému období jde stále o 65procentní propad. V současnosti se z Prahy létá do více než stovky míst.