Článek
Nejprodávanější byla značka Škoda s růstem o 19,7 procenta na 19 929 vozů, následuje Hyundai se zvýšením o 12 procent na 4957 prodaných aut a na třetí místo poskočila Toyota, které vzrostl odbyt o 46 procent na 4632 vozů. Čtvrtý je Volkswagen a pátá Kia.
Nejprodávanějším modelem byla Škoda Octavia s 4965 vozy, následuje Fabia s 3271 vozy a třetí je Škoda Scala s 2545 auty.
Nejoblíbenější obchodní třídou zůstává SUV s podílem téměř 46 procent, následuje nižší střední s 15 procenty a dále malé vozy s 12 procenty. Celkem 67 procent prodávaných vozů bylo na benzín a 25 procent na naftu. Následují elektrické vozy s 2,3 procenta.
Prodej lehkých užitkových aut se zvýšil o 25,7 procenta na 5041 vozů. Vede značka Renault s 918 vozy před Fordem s 626 prodanými dodávkami a třetí je Opel, který prodal o tři vozy méně. Nejoblíbenějším modelem byl Renault Master. Registrace nákladních aut se v prvním čtvrtletí zvýšily o 31,1 procenta na 2660 vozů. Nejvíce prodal Mercedes-Benz (526), Volvo (493) a MAN (363).
Prodej autobusů se snížil o 77 procent na 83 vozidel. První je domácí značka Iveco Bus s 25 autobusy, následuje rovněž domácí SOR s 22 prodanými vozidly a třetí je Setra s prodejem 13 vozidel.
Odbyt motocyklů se od ledna do konce března meziročně snížil o 2,5 procenta na 4994 strojů. Nejprodávanější byla Honda s 1138 motocykly, druhá skončila čínská značka CF Moto s 575 stroji a třetí je Yamaha s prodejem 344 motocyklů.