Hlavní obsah

Přenositelnost čísel zatím velkou změnu nepřinesla

PRAHA

Oskar Vodafone eviduje žádosti na přenos řádově tisíců mobilních čísel, řekl to v úterý Novinkám tiskový mluvčí Oskara Vodafone Jakub Hrabovský. Podobně jsou na tom i ostatní operátoři.

Článek

Přesná čísla bude společnost Oskar Vodafone znát na konci tohoto týdne. Firma zavádí od 1. února jednotnou sazbu za volání do všech sítí, aby tak zjednodušila přenositelnost čísel, protože klient po změně operátora a ponechání čísla nepozná, do které sítě volá.

Tiskový mluvčí T-Mobile Jiří Hájek Novinkám v úterý řekl, že počet lidí, kteří zažádali o přenositelnost oběma směry je řádově 6 000, protože je ale proces přenesení čísla k jinému operátorovi zdlouhavý, tak zatím byla faktický přenositelnost realizována pouze několika stovkám klientů.

T-Mobile také začal s masivní kampaní na přenesení čísla. Podle mluvčího Jiřího Hájka se firma ve své kampani po zavedení přenositelnosti mobilních čísel zaměřuje nejen na nové, ale i stávající klienty. Při podpisu smlouvy na dva roky jim nabízí volné minuty či zdarma SMS po dobu jednoho roku nebo mobilní připojení k internetu zdarma po dobu tří měsíců.

Tiskový mluvčí Eurotelu Pavel Kaidl Novinkám v úterý řekl, že firma registruje žádosti o přenesení čísla oběma směry v řádu tisíců, což k celkovému počtu klientů Eurotelu je zanedbatelný počet. Přenesení většinou podle mluvčího Pavla Kaidla trvá několik dní.

Anketa

Uvažujete o změně svého operátora formou přenesení čísla?
Ano
22,9 %
Ne
77,1 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 2977 čtenářů.

Související články

Oskar chce zlepšit přenositelnost čísel

Společnost Oskar Vodafone tvrdí, že současný systém přenositelnosti čísel mobilních telefonů není výhodný pro zákazníky. Firma požaduje u Českého...

Z Oskara od středy Vodafone

Už před devíti měsíci koupil Vodafone Oskara, tak dlouho mu trvalo, než se odhodlal změnit název z provinčního Oskara na světovou značku Vodafone. V květnu...

Eurotel je opět jedničkou v počtu klientů

Eurotelu se loni zvýšil počet zákazníků o 282 000 na 4,68 miliónu a po půl roce se opět vrátil na místo největšího operátora, ze kterého jej loni v pololetí...

Výběr článků

Načítám