Článek
Událost vyšetřuje policie, která podle Kotkové v rámci trestního řízení zásilky z depa převzala a teď je vydala Zásilkovně jako oprávněné osobě. Vyšetřování ale neskončilo, a tak se k němu firma nemůže vyjadřovat.
„Jakmile jsme zásilky převzali, začali jsme intenzivně pracovat na jejich roztřídění a zpracování, abychom je mohli co nejdříve vrátit příjemcům nebo odesílatelům,“ uvedla Kotková. Zásilky odeslané e-shopy podle ní řeší firma přímo s obchodníky.
„Zásilky odeslané přes mobilní aplikaci Zásilkovna - mezi fyzickými osobami, které se nám podařilo získat zpět, jsme v minulých dnech bezplatně odeslali příjemcům. Obsahem zásilek byly často dárky nebo předměty s citovou hodnotou, a proto, pokud to bylo možné, bylo pro nás jejich odeslání příjemcům naprostou samozřejmostí. Kompenzace, které jsme za tyto zásilky v minulosti vyplatili, pochopitelně nebudeme žádat zpět,“ doplnila mluvčí Zásilkovny.