Hlavní obsah

Po roce se dočkali. Zásilkovna lidem doručila balíčky, které uvízly v depu u Liberce

Klienti Zásilkovny se po roce dočkali zásilek, které kvůli sporu logistické společnosti se soukromým provozovatelem uvízly loni v srpnu v depu u Liberce. Šlo zhruba o 15 000 zásilek, sdělila v úterý mluvčí společnosti Tereza Kotková. Zásilkovna už loni vyplatila klientům i e-shopům na náhradách několik milionů korun. Další způsobená škoda se zatím podle mluvčí vyčísluje.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

Událost vyšetřuje policie, která podle Kotkové v rámci trestního řízení zásilky z depa převzala a teď je vydala Zásilkovně jako oprávněné osobě. Vyšetřování ale neskončilo, a tak se k němu firma nemůže vyjadřovat.

„Jakmile jsme zásilky převzali, začali jsme intenzivně pracovat na jejich roztřídění a zpracování, abychom je mohli co nejdříve vrátit příjemcům nebo odesílatelům,“ uvedla Kotková. Zásilky odeslané e-shopy podle ní řeší firma přímo s obchodníky.

„Zásilky odeslané přes mobilní aplikaci Zásilkovna - mezi fyzickými osobami, které se nám podařilo získat zpět, jsme v minulých dnech bezplatně odeslali příjemcům. Obsahem zásilek byly často dárky nebo předměty s citovou hodnotou, a proto, pokud to bylo možné, bylo pro nás jejich odeslání příjemcům naprostou samozřejmostí. Kompenzace, které jsme za tyto zásilky v minulosti vyplatili, pochopitelně nebudeme žádat zpět,“ doplnila mluvčí Zásilkovny.

Tisíce balíčků Zásilkovny uvízly v depu, firma k nim nemá přístup

Ekonomika
Související témata:

Výběr článků

Načítám