Hlavní obsah

Obchodníkem roku se stal už počtvrté Lidl

Praha

Nejlepším tuzemským obchodníkem se opět stal diskontní řetězec Lidl, který v anketě Obchodník roku 2011 získal absolutní prvenství už počtvrté za sebou. Lidl zvítězil také v kategorii zaměřené na diskontní prodejny a získal i Cenu veřejnosti. Výsledky devátého ročníku ankety zveřejnila společnost GE Money Bank, která soutěž organizuje.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

Pokud jde o další oceněné společnosti, internetovým obchodem roku 2011 se stalo Aukro.cz. V kategorii zaměřené na nediskontní obchodní řetězce zvítězila společnost Tesco Stores ČR.

Ikea ČR obhájila prvenství mezi prodejci nábytku a OBI byla opět nejlepší v kategorii hobbymarketů. Nejlepším prodejcem drogistického zboží je řetězec dm drogerie markt a prodejcem spotřební elektroniky společnost Electro World.

V kategorii zaměřené na oděvy zvítězily prodejny C a nejlépe hodnoceným prodejcem obuvi je Deichman. První místo v kategorii prodejců sportovního oblečení a vybavení připadlo obchodům Sportisimo a specializovaným obchodem roku 2010 byla zvolena společnost Tescoma.

Soutěž Obchodník roku v předchozích ročnících přijali za svou obchodníci, kteří ocenění prezentují přímo na prodejnách i v propagačních materiálech. Výsledky soutěže pomáhají také spotřebitelům v orientaci na tuzemském maloobchodním trhu.

Související témata:

Výběr článků

Načítám