Hlavní obsah

Novým šéfem Škody Transportation je Didier Pfleger

Novým předsedou představenstva a generálním ředitelem skupiny Škoda Transportation je Didier Pfleger. Dosud pracoval v konkurenční firmě Alstom. Na obou postech vystřídal Petra Brzezinu, který plzeňské strojírenské seskupení vedl od převzetí skupinou PPF v roce 2018. Řekl to ředitel komunikace PPF Leoš Rousek.

Foto: Transportation Škoda, ČTK

Novým předsedou představenstva a generálním ředitelem (CEO) skupiny Škoda Transportation je Didier Pfleger.

Článek

Didier Pfleger dosud působil ve společnosti Alstom, která je světovým lídrem v dopravním strojírenství, tedy ve stejném oboru, jakému se věnuje Škoda Transportation.

„Do své nové funkce nastupuje k dnešnímu dni. V Alstomu působil více než deset let. Byl členem nejvyššího vedení Alstomu a ředitelem divize výroby a prodeje elektrobusů,” uvedl Rousek.

Do vedení Škody Transportation se dostali i další manažeři, kteří pracovali pro velké globální společnosti z oboru. Obchod skupiny řídí Mike Niebling, který přišel z Bombardieru. Do čela řízení výroby a logistiky nastoupil Radoslaw Banach, který dříve vedl výrobní podniky Alstomu v Polsku.

PPF od nového předsedy představenstva a ředitele očekává podle Rouska geografickou expanzi a další kroky v transformaci na moderního výrobce dopravních systémů. Jako prezident regionální divize Alstomu pro Blízký východ, Afriku a střední Asii přispěl Pfleger k výraznému zlepšení výsledků firmy, pokud jde o nárůst tržeb i ziskovosti.

Škoda Transportation nemusí Českým drahám vracet více než miliardu

Ekonomika

„Je mi ctí, že mě PPF pověřila náročným úkolem stát v čele transformace klíčového aktiva skupiny v oblasti průmyslu. Velmi si vážím tradice i dosavadních úspěchů Škody ve výrobě ekologických, bezpečných a komfortních dopravních systémů. Mezi mé okamžité cíle patří zvýšení ziskovosti společnosti, stejně jako zajištění provozní spolehlivosti a špičkové kvality v období výrazného růstu, který Škoda v současnosti zažívá,” uvedl Pfleger.

Škoda Transportation má více než 160letou tradici strojírenské výroby a patří mezi přední evropské výrobce vozů pro hromadnou dopravu. Nabízí jednopodlažní i dvoupodlažní vlaky, tramvaje, metro, trolejbusy či elektrobusy a pro všechny produkty zajišťuje servis.

Vyrábí vlaky pro Česko, Slovensko, Lotyšsko i Estonsko, dále tramvaje pro sedm německých měst, například Mannheim a Bonn, i pro finské Helsinky a také pro Ostravu, Plzeň a Brno. V brzké době představí první soupravu metra pro Varšavu.

Výběr článků

Načítám