Článek
Stoessel se tak podle společnosti bude moci soustředit na své povinnosti investičního ředitele skupiny PPF, které zahrnují i dohled nad jejími mediálními investicemi.
Od převzetí skupinou PPF před čtyřmi lety prošla CME transformací, kdy se z lineárně zaměřeného vysílatele stala digitální mediální skupinou. Mimo jiné zaznamenala růst české a slovenské základny předplatitelů streamovací služby Voyo z 30 tisíc na 950 tisíc a nedávno spolu s O2 spustila platformu Oneplay.
Barnett působil dvě desetiletí ve vedoucích manažerských rolích včetně funkce generálního ředitele mediální společnosti MBC Group, která má na Blízkém východě sledovanost 140 milionů diváků denně. Začátkem tohoto roku dohlížel na první úspěšnou veřejnou nabídku akcií MBC na saúdské burze. Předtím působil v Británii, Novém Zélandu, Keni nebo Spojených arabských emirátech. Než zahájil kariéru v oblasti televize a streamingu, pracoval v konzultantském sektoru u společností PwC a ArthurAndersen.
„Po více než tři desetiletí působí CME na všech svých trzích jako absolutní lídr televizní zábavy a zpravodajství. Probíhající digitalizace mění zvyklosti diváků, a je proto obrovskou příležitostí, kterou již nyní CME maximálně využívá. Velmi se těším na to, že budu přispívat k budování této strategické výhody a udržovat vedoucí postavení CME jako hlavního zdroje videoobsahu ve střední a jihovýchodní Evropě,“ uvedl dnes Barnett.
CME je mediální a zábavní společnost, která provozuje televizní stanice na šesti trzích střední a východní Evropy, konkrétně v Bulharsku, České republice, Rumunsku a Moldavsku, na Slovensku a ve Slovinsku.