Článek
Akce se v továrně v Everettu nedaleko Seattlu účastnilo přibližně 10 tisíc hostů včetně potenciálních zákazníků.
„Nový 747-8 Intercontinental nabízí nejnovější inovativní technologie. Cestující určitě ocení nízké provozní náklady a pohodlí nového interiéru,“ prohlásil šéf firmy Jim Albaugh.

Detail Intercontinentalu
První dodávky tohoto letounu jsou plánovány na poslední čtvrtletí letošního roku, nejpozději zkraje roku 2012. Německá Lufthansa již objednala dvacet těchto strojů a dalších dvacet reálně zvažuje. Objednávku učinila rovněž i letecká společnost Korean Air.
Letoun, který provázelo zpoždění téměř rok a půl, má délku 76,3 metru, čili je o šest metrů delší než předchozí modely 747 a o více než tři metry než jeho evropský konkurent Airbus A380. Kapacita ve třech palubních třídách činí 467 cestujících, A380 jich ale pojme 525.
Nováček ve stáji Boeingu je rovněž tišší a úspornější než jeho předchůdci, v jeho interiéru jsou například využity prvky z modelu 787 Dreamliner. Katalogová cena stroje je stanovená na 318 miliónů dolarů (asi 5,7 miliardy korun).