Článek
Souprava s obchodním názvem RegioFox má 115 míst k sezení a může jet až 120 kilometrů za hodinu. Vlak bude schopen přepravit osm kol, tři kočárky a dva invalidní vozíky. Dopravce jich objednal sedmdesát šest a nahradit by měly starší vozidla řad 814, 842 a 843, případně soupravy tažené lokomotivou 754 a také vozy Bdt vyrobené ve Studénce.

Interiér nového vlaku nazvané RegioFox
Nové nízkopodlažní vozy by podle náměstka generálního ředitele ČD pro osobní dopravu Jiřího Ješety měly přispět k tomu, aby se pohodlně cestovalo i seniorům, rodinám s dětmi nebo hendikepovaným lidem.
Vlaky jsou bezbariérové a kromě topení, klimatizace, zásuvek, USB konektorů, Wi-Fi a WC jsou vybaveny také sčítacím systémem cestujících, který má přinést dopravci lepší přehled o vytíženosti spojů.

Nový vlak RegioFox
Další novinkou je, že nemusí jezdit jen na naftu, ale může je pohánět i biopalivo HVO. Motorové jednotky jsou také vybaveny nízkoemisními motory Rolls-Royce, které splňují emisní limity Stage V. Než budou moci vlaky oficiálně vyjet do běžného provozu, musí nejprve dostat povolení od Drážního úřadu.
Za srážku vlaků na Prostějovsku dostal strojvedoucí podmínku
