Hlavní obsah

Nové internetové bankovnictví Komerční banky se potýká s problémy

Novinky, pit
Praha

Novou verzi internetového bankovnictví, respektive verzi aplikace Moje banka, kterou v neděli spustila Komerční banka, provázejí výpadky kvůli přetížení. Novinkám to v pondělí nahlásilo několik čtenářů.

Foto: archiv, Novinky

Článek

„Již 30 minut se nemohu přihlásit z důvodů přetížení serverů,“ informoval čtenář J. Zeman.

„Komerční banka úspěšně spustila v neděli 17. června novou verzi internetového bankovnictví. Z důvodu velkého zájmu klientů o nové internetové bankovnictví evidujeme pomalejší odezvy při komunikaci, případně dosažení limitu počtu přihlášených uživatelů,“ uvedla pro Novinky mluvčí Komerční banky Monika Klucová.

Banka je podle ní na tuto situaci připravena. „Průběžně navyšujeme technickou infrastrukturu tak, abychom pokryli potřeby všech našich klientů. Tyto změny se realizují v řádech jednotek hodin,“ doplnila mluvčí s tím, že banka se všem klientům za vzniklé potíže omlouvá.

Banka již před víkendem avizovala, že problémy s přihlášením mohou přetrvávat až do úterka.

Výběr článků

Načítám