Článek
Jaký byl o službu cashback první den jejího ostrého provozu zájem? "Zatím zájem o službu cashback vyhodnocovat první den jejího spuštění nebudeme. Výsledky budou počitatelné a čitelné až tak za týden, za 14 dní," řekla Novinkám Kateřina Pecinová z tiskového oddělení společnosti Ahold.
"Dnes jsme kontrolovali, zda vše v souvislosti se službou cashback probíhá v pořádku. Žádné problémy ani zpoždění při placení jsme nezaznamenali. Nenastaly ani žádné technické problémy. Naši prodavači byli plně vyškoleni," dodala Pecinová.
"Lidé novou službou nebyli zaskočeni. Zákazníci již také o službě cashback věděli z médií. Nabízíme i instruktážní video této služby na internetových stránkách. Přímo v prodejnách na službu upozorňují plakáty" dodala Pecinová.
Vzhledem k jednoduchému fungování systému nemají výběry hotovosti vliv na rychlost u pokladen. "Zákazník prodavačce před platbou oznámí, jakou částku si bude vybírat. Pokladní zadá požadavek na cashback do systému společně s požadavkem na platbu kartou a platební terminál ověří oba požadavky současně. Zákazník dostane účtenku z pokladny i z terminálu, na nichž bude částka cashbacku, částka nákupu a částka celkem, " vysvětlil Michael Kukula, IT Project Manager Ahold Czech Republic.
Je možné vybrat maximálně 1500 Kč při nákupu přes 300 Kč. Tato služba je narozdíl od výběru hotovosti z bankomatu zdarma. O spuštění služby příští rok uvažují i další obchodní řetězce a banky. [celá zpráva]