Článek
„Kampaň byla výjimečná tím, že se odlišila od dosavadní komunikace operátorů. Její výrazný vizuální styl s animovanými zvířaty a vtipné dialogy fungovaly dobře v televizi i outdooru,“ uvedl ke kampani předseda pořadatelského Art Directors Club České republiky (ADC), člen poroty a kreativní ředitel agentury Euro RSCG Eda Kauba.
Druhou zlatou cenu za nejlepší televizní spot si odnesla Kofola, a to za televizní spot ve stylu filmového týdeníku z šedesátých let.
„Jde o perfektní dobové provedení ve stylu filmového týdeníku, do něhož byl umně zasazený milostný příběh, což naplnilo celkovou strategii značky a podpořilo sdělení o jejím výročí,“ řekl člen ADC a partner reklamní sítě Konektor Martin Charvát.
Do soutěže se letos přihlásilo přes 300 prací, dvanácti nejlepším porota udělila zlaté Louskáčky. Kromě Vodafonu a Kofoly to byly dále například Pepsi, Oční klinika Lexum nebo Panerie.
Cena Grand Prix za mimořádnou kampaň letos udělena nebyla. „Porota se neshodla na jedné výrazně výjimečné kampani, která by vyčnívala natolik, aby získala Grand Prix,“ informoval předseda poroty Eduard Boehler.