Článek
Zmíněný devítikilometrový úsek rychlostní silnice vede v náročném terénu a říká se mu také silnice vedoucí v korunách stromů.
„Tento úsek je velmi bohatý na mosty a staví se zde nejdelší estakáda. Staví se základy, pilíře, zárodky lamel, samostatné lamely, nosní konstrukce, pokládka výztuže a betonáž,“ přiblížila mluvčí.
Začátek úseku R2 Kriváň–Mýtna navazuje na úsek Pstruša–Kriváň a jeho konec se před Mýtnou napojí na tzv. novohradskou větev R2 Mýtna–Lovinobaňa–Tomášovce, který byl dán do užívání motoristům loni v prosinci.
Celý úsek by měl být v provozu v roce 2025. Po jeho dokončení mohou motoristé jezdit ve čtyřech pruzích z Bratislavy až do Lučence. Nová rychlostní komunikace rovněž odlehčí okolním obcím i silnici první třídy od tranzitní dopravy.
Dálnice do Vídně by u Nových Mlýnů mohla vést nad vodou
