Článek
V opačném směru na Prahu je ale většinou jen dvouproudá silnice první třídy až ke Slanému. Stavba dalších úseků v nejbližší době nezačne.
„Stavbu jsme připravovali a realizovali ve dvou částech, Vysočany – Droužkovice a Droužkovice – Nové Spořice. Přes různé technické problémy se nám podařilo stavby zkoordinovat tak, aby byly otevřeny ještě v letošním roce a najednou,“ řekl ředitel výstavby ŘSD Jiří Majer. Oba úseky stály více než pět miliard korun.
Od Prahy po Slaný je již čtyřpruhová komunikace R7 vybudována. V úseku od hranic Středočeského a Ústeckého kraje po Postoloprty byly v minulých letech na silnici I/7 vybudovány v polovičním čtyřpruhu obchvaty Panenského Týnce, Chlumčan, Loun a Postoloprt a v plném čtyřpruhu obchvat Sulce a úsek mezi mimoúrovňovými křižovatkami Bitozeves a Vysočany.
Ředitelství silnic a dálnic úseky připravuje, zatím ale není jasné, kdy se začnou stavět. V příštím roce v plánu staveb nejsou.