Článek
V rámci stavby na D8 mezi kilometry 37,3 až 48,3 budou měnit asfaltový povrch a svodidla. Kde to bude třeba, budou opravovat i podkladové vrstvy. U mostů vymění závěry.
„Vlastním pracím, které budou zahájeny v pondělí, bude předcházet rozmístění dopravních omezení o víkendu 7. a 8. března, kdy bude postupně v úseku od 40. do 46. km převeden provoz z pravé části dálnice na levou a bude uzavřen EXIT 45 na pravé části dálnice, tedy z Prahy na Ústí nad Labem,” uvedl Studecký.
Peklo na D1. Třetina úseku Praha–Brno se změní ve staveniště
Do druhé poloviny dubna se bude jezdit na D8 v úseku 40. – 46. km na polovině dálnice vedoucí z Ústí do Prahy v režimu dva pruhy na Prahu a jeden pruh na Ústí. Zároveň nebude možné na cestě z Prahy sjet na exitu 45 Litoměřice ani zde najet ve směru na Ústí nad Labem.
Objízdná trasa za uzavřený výjezd bude vedena po dálnici na mimoúrovňovou křižovatku 48 a dále po silnici I/15 směr Litoměřice. Objízdná trasa za uzavřený nájezd na dálnici povede po silnici II/245, III/00817, I/15 a přes kruhový objezd přímo na nájezd křižovatkou 48 vpravo směrem Ústí nad Labem.
V druhé polovině dubna se práce posunou dále k Ústí nad Labem.
Uvedený úsek opravuje firma Eurovia za 311 milionů korun. Práce začaly loni v dubnu, hotovo má být podle plánu letos na podzim.