Článek
Celkem tak tento úsek dálnice mezi Lubencem a Bošovem měří devět kilometrů, čtyřkilometrový úsek byl otevřen už dříve. Práce trvaly více než tři roky a stát za ně zaplatil 1,2 miliardy korun za pomoci dotací z Evropské unie. Na trase jsou čtyři dálniční mosty a jedna mimoúrovňová křižovatka.
Lubenec, který je na hlavní trase mezi Prahou a Karlovými Vary, čekal na obchvat několik let. Jeho dokončení znamená pro obyvatele mimo jiné zvýšení bezpečnosti, nižší prašnost. Převedení na přeložku má podle Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) podstatně zmenšit vliv hluku a exhalací a vliv vibrací na okolní objekty.
V příštím roce bude nově zpoplatněno 32 kilometrů dálnic

Na D6 se koncem loňského roku otevřelo deset nových kilometrů ve středních Čechách od Nového Strašecí kolem Řevničova až ke Krušovicím. V plánu je stavba asi šestikilometrového obchvatu Krupé na Rakovnicku, jehož zhotovitel se hledá v tendru. Následovat budou stavby obchvatu Hořesedel a Hořoviček.

První automobily projely 31. srpna 2021 po zprovozněném obchvatu Lubence na Lounsku, který je nově součástí budované dálnice D6.
Dálnice se buduje od 80. let minulého století. Celková délka naplánované komunikace je 169 kilometrů, hotové jsou tři úseky, a to mezi Prahou a Krušovicemi, Lubencem a Bošovem a Karlovými Vary a Chebem. Celá stavba by měla být hotová v roce 2026.