Článek
„Výkon skupiny Leo Express za rok 2023 jsme více než zdvojnásobili, zlepšili jsme ziskovost a pravděpodobně překročíme miliardu v tržbách za rok 2024 s cílovými 3,5 milionu zákazníků,“ řekl generální ředitel dopravní společnosti Peter Köhler.
Společnost dále uvedla, že loni splatila všechny své bankovní půjčky a nadále využívá finanční a operativní leasing.
V létě Leo Express plánuje několik novinek ve svém jízdním řádu. V červnu rozšíří svou síť denních spojení na trase Praha–Ostrava přidáním spojů do Lvova a také zvýší četnost letních spojů mezi Prahou a Krakovem.
Dopravce také nedávno spustil regionální a příměstské vlaky v oblasti Žitného ostrova, tedy mezi Bratislavou a Komárnem.
Dokončuje rovněž instalaci zabezpečovacího zařízení ETCS na svých komerčních linkách mezi Prahou, Ostravou a Košicemi či Krakovem.
Vedle toho pracuje také na posílení internetového připojení ve svých spojích. Nedávno také dopravce představil svou novou vizuální identitu pro vlaky v České republice, na Slovensku a v Polsku s výraznější oranžovou barvou.
Leo Express je soukromý železniční a autobusový dopravce, společnost v roce 2010 založil podnikatel Leoš Novotný. V současnosti jsou hlavním akcionářem španělské státní dráhy Renfe.