Článek
„Objednávka odvozu bude probíhat přímo na palubě, odvoz pak bude na cestující čekat na nádraží,” uvedla mluvčí.
Konkrétní společnosti, které by měly službu zajišťovat, firma dosud vybírá. Pokud bude o službu zájem, plánuje její rozšíření koncem roku. Konkurence stejnou službu nenabízí, České dráhy ale poskytují v některých stanicích slevy nebo garantované ceny v rámci služby ČD Taxi.
Jednosměrnou jízdenku Praha – Ostrava v byznys třídě jde u Leo Expressu pořídit od 430 korun, premium vyjde i více než na tisíc korun.
Leo Express nabídne službu v pilotním projektu u nového páru večerních spojů mezi Prahou a Ostravou. Spoj z Prahy bude vyrážet denně ve 20:52 s dojezdem do Ostravy o půl jedné v noci. Spoj z Ostravy bude vyjíždět denně v 19:55 s dojezdem do Prahy o půl dvanácté.
Na trase z Prahy do Ostravy konkurují státním Českým drahám dva soukromí dopravci – vedle Leo Expressu ještě RegioJet Radima Jančury.
Leo Express, který patří podnikateli Leoši Novotnému, loni snížil ztrátu na 67 miliónů korun ze 135 miliónů v roce 2014.