Článek
Společnost zatím počítá pouze s osmi nedělními spoji místo původně předpokládaných devíti. Důvodem je ponechání poslední páté soupravy jako záložního vlaku pro mimořádné okolnosti. Do budoucna ale počítá i s nasazením páté soupravy do provozu.
Vlaky Leo Expressu se dosud potýkaly s technickými problémy. Ty by nyní podle provozního ředitele společnosti Jana Paroubka měly být odstraněny. Kromě poruch vytápění a ovládání dveří společnost musela část vozidel odstavit kvůli vadným převodovkám. Podle Paroubka na nich bylo nutné vyměnit vadná ložiska.
Leo Express začal na trati mezi Prahou a Ostravou vozit cestující loni v listopadu. Konkuruje si zde s Českými dráhami a soukromým RegioJetem. Do budoucna Leo Express chystá vstup na další dálkové tratě, zejména z Prahy do Českých Budějovic a na trať mezi Prahou a Chebem.
Do nákupu a vybavení vlaků chce v příštích letech investovat 7,25 miliardy korun. Kromě spojů Leo Expressu na trase jezdí devět párů vlaků RegioJetu a 17 párů pendolin a expresů Českých drah.
Před nedávnem Leo Express dorovnal ceny s konkurencí, navíc se potýká s nižší obsazeností. Podle majitele Leoše Novotného se nicméně povánoční pokles obsazenosti dal předpokládat.