Článek
Konat se bude pouze sesterská akce v katarském Dauhá, která se poprvé uskutečnila v roce 2023. Příští ročník se bude v listopadu 2025.
Ženevský autosalon se poprvé konal v roce 1905 a byl považován za velkou evropskou motoristickou událost. V dobách největší slávy se akce účastnilo až 120 vystavovatelů a přibližně 600 tisíc návštěvníků. Letos počet vystavovatelů klesl na 23 a počet návštěvníků na 168 tisíc.
Ženevský autosalon se sice vrátí, ale řada velkých automobilek bude chybět

Prezident autosalonu Alexandre de Senarclens obvinil ze zrušení akce nedostatek zájmu ze strany výrobců. Poslední ranou pro nadcházející ročník pak podle něj byla rostoucí konkurence podobných akcí, jako jsou autosalony v Paříži a v Mnichově. Podle pořadatele tak další investice do organizování výstavy představovaly příliš velké riziko.
Stellantis ani Volkswagen letos nedorazily
Konání ženevského autosalonu bylo přerušeno v době pandemie nemoci covid-19 a letos se akce konala poprvé od roku 2019. Letošní ročník ale byl výrazně menší a řada velkých společností, například Stellantis a Volkswagen, se nezúčastnila.
Podle serveru Autocar byla absence velkých výrobců na letošním ročníku způsobena spory mezi organizátory a některými společnostmi kvůli finančním ztrátám, které vznikly pozdním zrušením akce v roce 2020.
Zájem o pekingský autosalon může Evropa závidět. Dominují mu elektromobily a digitální konektivita
